Μία νέα τεχνολογία ήταν η εμφάνιση του κινητού. Το κινητό ακτινοβολεί και σκοτώνει!Πριν πολλά χρόνια δεν υπήρχαν τα κινητά και ο κόσμος επικοινωνούσε με γράμματα ή με την συνάντηση. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα. Σε περίπτωση που το έχουμε σε κάποιο σημείο του σώματος, στην τσέπη ή το κρατάμε στα χέρια, τότε η ακτινοβολία περνάει μέσω του εγκεφάλου και μπορεί να μεταδοθεί όγκος ή και καρκίνος. Επίσης, η συσκευή θα πρέπει να βρίσκεται σε απόσταση τουλάχιστον 40 εκατοστών από οποιοδήποτε σημείο του σώματος. Οι επιπτώσεις είναι πολλές όπως:πονοκέφαλοι
κόπωση, απώλεια μνήμης, νευρολογικές διαταραχές
.





 
Posted under: