
Στο πρώτο αυτό άρθρο η Κούρτη επισημαίνει την έννοια της επικοινωνία. Η έννοια αυτή έχει μελετηθεί από πολλούς μελετητές δίχως να καταλήξουν σε ένα ορισμό. Ο Price(1996:1-5) επισημαίνει 5 θεωρίες. Υπάρχει και μία πυραμίδα…. σωστά καταλάβατε στην οποία ταξινέμονται όλα τα επίπεδα επικοινωνίας. Είναι γνωστή η λέξη ΑΛΛΗΛΕΠΊΔΡΑΣΗ και επιτυγχάνεται από όλες τις μορφές .Εκτός από την γλώσσα συναντάμε τις εικόνες τα σύμβολα και δείκτες. Ακόμη, το ξέρετε πως η γραφή είναι μία τεχνολογία? Τώρα το μάθατε….. Γνωρίζετε για τον τηλέγραφο, για την τυπογραφία? Υπήρξαν τα μέσα επικοινωνίας πριν πολλά χρόνια. Σίγουρα γνωρίζετε για τα πλέον διαδεδομένα μέσα επικοινωνίας, φυσικά μιλάω για το ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΊΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ Λοιπόν 20ος αιώνας και έχει αναπτυχθεί το ραδιόφωνο και ο κινηματογράφος. Μου αρέσουν πολύ οι ταινίες και περισσότερο οι κωμωδίες. Με τις διάφορες ηλεκτρονικές συσκευές έχει βελτιωθεί η ζωή μας. Και φυσικά όπως λέει και ο κλάδος μας(σπουδές επικοινωνίας και διαδικτύου) μελετάμε το διαδίκτυο και τον τρόπο χρήσης του. Έτσι μελετάμε από αυτό γιατί προσφέρει πολλές πληροφορίες για ενημέρωση αλλά και για ψυχαγωγία………. αυτό το γνωρίζετε πολλοί.
Posted under:
