Το διαδίκτυο
Σήμερα το διαδίκτυο έχει εισβάλει στην ζωή μας με πολλούς τρόπους σε όλους τους τομείς. Προσωπικά εγώ άρχισα να το χρησιμοποιώ από την αρχή της φετινής χρονιάς και περισσότερο για να κάνω τις εργασίες μου, αλλά τώρα μου αρέσει να το χρησιμοποιώ και για να ψυχαγωγούμαι. Όμως η πρόσβαση μέσω διαδικτύου δεν είναι ακίνδυνη για παράδειγμα μπορούν να μεταδοθούν ιοί που βλάπτουν το σύστημα του υπολογιστή. Η μόλυνση γίνεται όταν ο χρήστης καλείται να λάβει κάποιο αρχείο, φαινομενικά αθώο, όπως ένα κείμενο ή μια φωτογραφία και, όταν δοκιμάσει να το επεξεργαστεί τότε ο ιός καταστρέφει αρχεία ή και τον σκληρό δίσκο.
Posted under: