Επισκέφθηκα αυτό το ιστολόγιο http://cyprusgreens.blogspot.com/γιατί το βρήκα ενδιαφέρον. Περιέχει πολλές εικόνες που κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Μας μιλάει για το περιβάλλον και τις επιπτώσεις που έχει αν καταστραφεί. Πρέπει να το προστατεύουμε γιατί αν καταστραφεί τότε θα χαθεί ο άνθρωπος και ότι αναπνέει πάνω στην γη.
Πρέπει επιτέλους να αφήσουμε τα πανηγύρια και τις φιέστες και να ασχοληθούμε με την ουσία των προβλημάτων της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις πόλεις.
Posted under:
