Εργαστήριο 10
Σε αυτό το εργαστήριο κάναμε για τα Εmoticons. Τα smileys (ή emoticons) είναι σύμβολα που χρησιμοποιούμε στο email και το chat για να εκφράσουμε διάφορα συναισθήματα. Τα smileys (ή emoticons) είναι σύμβολα που χρησιμοποιούμε στο email και το chat για να εκφράσουμε διάφορα συναισθήματα. Αρχικά ήταν σαν σημεία στίξης και μετά εξελίχτηκαν σε animations. Ονομάζονται smileys, γιατί το πιο συνηθισμένο απ' όλα είναι ένα χαμόγελο (πρόκειται για το :-) που μοιάζει με ένα χαμογελαστό αν το κοιτάξουμε με το κεφάλι μας γερμένο προς τα αριστερά). Χρησιμοποιούνται στα emails,msn, chats,forums και τα κοινωνικά δίκτυα (π.χ. My space). Πολλές φορές δεν είναι αρκετά για να εκφράσουμε τα αισθήματα μας με emoticons αφού δεν είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικά. Μερικές φορές μπορούν να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις επειδή το κάθε emoticon έχει διαφορετική σημασία για τον καθένα. Τα smileys δημιουργήθηκαν από την ανάγκη των χρηστών του δικτύου να εκφράσουν καταστάσεις που δεν μπορούν να περιγραφούν με λόγια (π. χ. μορφασμοί). Μερικά παραδείγματα είναι¨
:-) Ένα χαμόγελο
:-( Ένα λυπημένο χαμόγελο
:-D Κάποιος που γελάει
Για περισσότερα παραδείγματα πηγαίνετε http://www.asxetos.gr/article.aspx?i=500 
