Γράφτηκα σε αυτό το podcast http://podcasts.sync.gr/user/Elissavet/channels/ και άκουσα τις μεταδόσεις. Ήταν πολύ ενδιαφέρον η εκπομπή και η συνομιλία των εκφωνητών που μιλούν. Βρήκα ένα ενδιαφέρον site http://feeds.feedburner.com/newslens , υπάρχουν τα επεισόδια και μιλάει για τα νέα επικαιρότητας και οι εκφωνητές κάνουμε την καυστική τους.
Posted under:

mady Said:
October 3, 2008 at 1:15 PM
Καλησπέρα από Λεωνίδιο.
Ωραίο το Blog σας.